Xi'an en Terra Cotta leger - Reisverslag uit Xianyang, China van LuFeminchina - WaarBenJij.nu Xi'an en Terra Cotta leger - Reisverslag uit Xianyang, China van LuFeminchina - WaarBenJij.nu

Xi'an en Terra Cotta leger

30 April 2015 | China, Xianyang

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we naar het TerraCotta leger geweest. We hebben alle drie de "pit's" gezien. Erg indrukwkkend. Er waren zelfs mensen aan het werk bij de opgravingen (nog heel veel is nog niet opgegraven) en dat schijnt volgens onze gids uniek te zijn. Ook hebben we de boer die de beelden destijds gevonden heeft gezien, heel leuk. Luan
heeft het ook leuk gehad en vond de gids erg aardig. Als ze ooit naar Nederland komt mag ze bij ons komen logeren. Vanmiddag hebben we weer heerlijk Chinees gegeten, vanavond naar de Pizzahut.
Morgen is het 1 Mei, dat is een nationale feestdag en dan schijnt het ontzettend druk te zijn en dat zal het de rest van het weekend ook zijn. Wij willen nog wel wat zien hier in Xi'an dus we zijn erg benieuwd of dat gaat lukken.

Groetjes, Luan en Femke