Kapper en fietsen - Reisverslag uit Yangshuo, China van LuFeminchina - WaarBenJij.nu Kapper en fietsen - Reisverslag uit Yangshuo, China van LuFeminchina - WaarBenJij.nu

Kapper en fietsen

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2015 | China, Yangshuo

Hallo,
Gisterenavond zijn we nog naar de grote show in Yangshuo geweest, erg indrukwekkend zeker hoe de karstheuvels als decor gebruikt worden en de enorme hoeveelheid acteurs die meedoen. Helaas snapte we het verhaal niet maar dat bleken de dames van het hotel ook niet te snappen. Ze zingen namelijk in dialect.

Vandaag was het weer mooi weer dus op de fiets naar Yangshuo. Eerst naar de markt, viel een beetje tegen en toen met Luan naar de kapper. Bijzomdere ervaring, het is iets minder mooi geknipt dan in Nederland maar het is de ervaring die telt.

Daarna had ik een relaxing massage maar dat relaxing viel tegen. Het was vooral weer pijnlijk.

Daarna terug naar de Giggling tree om lekker te zwemmen en te relaxen. Ik ben laat in de middag nog even wezen fietsen, ik dacht dat ik over een brug terug kon maar aan het einde van de weg bij de rivier was er geen brug. Gelukkig wel een bamboevlot dus met fiets en al op het vlot.

Nu lekker kletsen en dadelijk eten. Morgen op naar de rijstvelden.

Groeten, Femke en Luan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Yangshuo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2015

Laatste dag China

13 Mei 2015

Qingping en pearl river

12 Mei 2015

Laatste stad in china

11 Mei 2015

Rijstvelden 2 en Guilin

10 Mei 2015

Rijstvelden

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 6751

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 15 Mei 2015

Mijn eerste reis

26 April 2015 - 26 April 2015

Geland

Landen bezocht: